RSS
Malaysia Web Hosting

20 February 2010

Right Here Waiting

bismillah2
Hari tu hampir setengah hari aku menunggu….menanti… Naik mengantuk aku dibuatnya. Sementelah lagi, lepas breakfast aku telan ubat, batuk dah berhari2.
Ni semua gara2 menunggu nak masuk meeting. Venue-client’s site. Mengikut jadual asal, meeting pukul 9.30 pagi. Siap confirmkan lagi hari sebelumnya. Memang sohih pukul 9.30 pagi. On the way, officer-in-charge bagitau, meeting pukul 10.30 pagi. Wah!Baguslah. Sempat breakfast dulu.
Lepas breakfast, duk lepak kat waiting-area. Seorang demi seorang korum meeting sampai. Since tuan rumah ada internal agenda yang perlu dibincangkan dulu, so kitaorang yang mendatang ni kenalah tunggu dulu sebelum dipanggil masuk untuk present our stuff. Jangan nak sibuk2 amik tau hal rumahtangga orang ya..hehehe..
18-02-10_1146 Kena tunggu kat sini
Saat berganti saat, minit bertukar minit, jam beralih jam, tak juga dipanggil2. Sempat gak aku selelap dua. Tapi tak sempat lak nak mimpi. So, untuk menghilangkan rasa keboringan tahap gaban aku ini, sempat gak aku tulis dua entry untuk blog aku, yang sedang u all baca ni dan kisah Durian R&R Pagoh. Ada gak faedahnya dari duk mengelamun berangan ala-ala Mat Jenin.
18-02-10_1144 Sempat gak update blog
At last lebih-kurang jam 12.15 tengahari, barulah kitaorang dipanggil masuk mengadap. Fuh!Lega..Walaupun terpaksa menunggu tapi bila masuk meeting room senyum tetap kena maintain beb hehehe..
18-02-10_1210  Tik-tok-tik-tok….at last…berakhirnya satu penantian
Betul lah kata orang - “PENANTIAN ITU SATU PENYIKSAAN!”. my signature5

0 comments:

Post a Comment